måndag, augusti 16, 2010

Trött trött trött trött trött

Är bara förnamnet vad jag är...

Ändå hade jag lyxen att jag slutade lite tidigare idag. Ellen somnade för en stund sen så naglarna är målade och Andreas kollar på film men för mig blir det läsa en bok och ta det lugnt sen tror jag att jag blundar ganska tidigt idag....

Veckan som kommer: Andreas fyller år på lördag så här ska bakas tårta :) Imorgon jobbar jag och onsdag är jag ledig, tror jag och Ellen åker in en runda till stan. På kvällen ska jag ev på bio med mamma. På torsdag är det min tur att hämta på dagis, JIPPY :) Jag hämtar en gång i månaden så jag njuter till tusen av att min underbar tjej springer i fullfart och slänger sig i min famn :)

Fredag blir jobb och sen en ledig helg som kommer innehålla fira Andreas och på söndag ska Ellen rida Matildas häst :)

Nu ska jag sjunka in i min bokvärld.

Inga kommentarer: