fredag, augusti 27, 2010

Fredag

Har fått tag i en bok nu. Andreas körde hela vägen ner till Ängelholm igår och köpte boken. Tack älskling!

Så idag har Ellen varit på dagis i tre timmar och jag har pluggat. Känns skönt att jag är i gång.

Jag hämtade Ellen efter lunchen. Hon blev så glad när jag kom. MAMMAAA sa hon och så frågade jag henne om hon blev glad att jag hämtade tidigt JAAA säger hon då :)

Nu sover hon i vagnen där ute. Hon hade lite svårt att somna, kanske inte så konstigt ville ju umgås med sin mamma :) När hon somnat har vi gått Assarp rundan så Enzo fått mycket motion.

Ska snart väcka lilltjejen för sen ska vi åka bussen ner till Eurostop för tänkte vi skulle fika och sen köpa god saker till ikväll :)

Helgen blir det jobb igen och imorgon kväll ska vi till pappa på kräftskiva.


Jag, Ellen och Olivia åker karusell på Ölandsdjurpark i sommras! De var JÄTTESKOJ som ni ser :) Fler bilder kommer sen...

Inga kommentarer: