lördag, augusti 07, 2010

Gekås

Idag fick jag med mig Andreas till Gekås även om han HATAR det :) Men jag var JÄTTESNABB. Shoppade en massa på 1½ timme och då fick jag en massa fint till Ellen som hon kan ha och slita på dagis. Är väl själv egentligen ingen jättefan av Gekås men deras barnkläder tycker jag är kanon. Köpte exempel 3 st joggingbyxor i olika färger som var jättemjuka för 49,90 kr/st. De tycker jag är ett fynd :) Och tröjor, strumpbyxor ha det massor av...

Köpte även lite leksaker till Ellen. Sen råkade det ju åka ner lite annat oxå tex någon bh till mig, lite godis, presentpapper, MASSA sockar till både mig och Ellen, A köpte någon bok, tvättmedel, maskindiskmedel och lite mer...

Tror att det är inte mycket kvar tills Ellens höst garderob är hyfsat färdig. Har handlat en del från HM, Lindex, Name it och Piraia. Men har lite kvar. Sen ska vinterkläder inhandlas. Vissa saker kan hon använda som hon hade förra höst/vintern.

Nu väntar jag på A som är ute och springer och E sover. Blir ingen löpning för mig idag. Jag tänkte springa imorgon.

Inga kommentarer: