onsdag, augusti 11, 2010

Fikabesök

Jag och Ellen har haft jättemysig fikabesök av Charlotta i dag. Va sååå kul att se dig. Ellen var överlycklig. Hon busade och busade och skulle vissa Charlotta en massa saker, min gullunge :) Ellen fick en jättefin skjortklänning. Och jag och A fick choklad :) Tusen tack vännen min!

Sen när A kom hem så slängde jag ihop lite kvällsmat och så tog jag på mig löparskorna igen så A o E fick äta kvällsmat själva. Så nu sitter jag i lugn och ro och äter kvällsmat alldeles själv. Nattade Ellen precis som sover gott i sin säng.

Nu ska jag sätta mig i soffan och bara va. Imorgon är det jobb och dagis igen....

1 kommentar:

Emmy sa...

Hej vännen! tack,va du e söt. Ja, att fota är ny hobby,är så kul:).Mysiga sommarbilder du har lagt upp:).Ellen ser väldigt kramgo ut.Hur har det gått på jobbet? Förstår att de e trist att sem är över,för mig med snart...:(.Fast vi får ju träffas snart:).Hörs & ses.
Kram kram tillbaks/Emmy