söndag, augusti 08, 2010

Semester är slut...

Arbetskläderna hänger på tork. Alla Ellens kläder är tvättade. frysen är full med mat som tex pizzabullar och köttbullar. Hemmet är städat så nu är vi redo för vardagen igen. Imorgon börjar Andreas jobba men jag och Ellen har en ledig dag imorgon, vi börjar inte förens på tisdag så imorgon ska vi gå och hälsa på dagis eftersom det var så längesen hon var där.

Kan inte fatta att det redan gått sju veckor. Men men så är det när man ha roligt :)

Denna hösten som kommer ska jag plugga Naturkunskap B på 5 veckor och jag ska göra högskoleprovet. Så jag har lite utmaningar framför mig. Men det är det värt om jag får göra det jag vill i framtiden....

Håller tummarna för mig själv :) Jag vill nuuuuuu.....

Tack min älskade familj för en underbar semester jag längtar redan tills nästa!

Inga kommentarer: