måndag, juni 08, 2009

Shopping

Idag har jag och Ellen varit inne i stan och shoppat. Blev en klänning från Piraia från märket Me Too. Jättefin :)

Sen blev det även en kläning/tunika till mig från Åhlens.

Träffade Matilda och Rebecca på Åhlens. Var verkligen jättekul och se dem. Var ju hundra år sen sist. Hoppas vi kan hitta på nåt snart. Hade varit jättekul!

Veckan som kommer:

Imorgon: Träffa Gunilla o Alexander. Vi längtar. Alltid lika kul och träffa dem.
Onsdag: Hem till Stina och Irma från mammagruppen. Tror hela gänget ska med.
Torsdag: Åka och hälsa på jobbet. Var längesen jag var där. Saknar er faktiskt men bara lite ;)
Fredag: Till frisören och färga håret. Det behövs kan jag lova. Ev ska vi till Laholm på kvällen och äta lite mat och umgås med familjen!
Lördag: Till Oskarström och fira lillasyster Ann som tagit studenten.
Söndag: Hoppas jag blir lugn :)

Så det blir fullt upp. Måste bara berätta att jag tycker Ellen bara blir äldre och äldre för varje dag som går. Varje dag känns det som det händer något nytt. Hon utvecklas väldigt mycket nu. Älskar att få vara med henne. Finns inget roligare eller mysigare än att umgås med min glada lilla prinsessa. Hon är en sån positiv och glad tjej.
Det enda som inte är kul just nu är att byta blöja och kläder. Då blir hon jättearg ;)

Nu ska jag göra nåt annat. Vet inte vad bara :) Ellen sover och Andreas kollar på nåt tråkigt på datorn. Jag kommer nog på nåt! Kanske måla naglarna?

2 kommentarer:

matilda sa...

Hej! Kan du inte lägga upp en blid på klänningen/tunikan du köpte? Det hade varit skoj.
Vi höres av i veckan. Kramar

Jenny sa...

Vet inte om jag ska behålla den. Men i så fall ska jag försöka hinna fota den. Kram