tisdag, juni 02, 2009

Festival

Har inte hunnit eller haft lust för att blogga så därför har det varit tyst här. Men jag måste ju berätta om Siesta festivalen!

Placebo var grymt bra. Är så glad att jag fick se dem. Ellen var guda snäll. Hon är så duktig min älskade tjej.

Vi kom ditt vid ca 18.30 så då ammade jag henne i bilen och byte blöja. (hon hade bajsat ner hela sig så klädbyte blev det oxå :)

Sen hade jag henne i babybjörnen i början bara för att hon skulle få se lite och inte bara bli ner lagd i vagnen. Hon tycket det var väldigt spännade :) Ammande henne en gång till i babybjörnen sen somande hon vid 20.30 och sov en timme. Sen fick hon vara i babybjörnen och kolla lite på folk och Mando Diao som spelade då :) Hon fick även amma lite till i babybjörnen med en stor filt runt sig så det blev lite lugn och ro. Sen somnade hon vid 22 och sov till 02.00. Så hon vaknde precis när Placebo spelat färdigt. Mammas underbara tjej :)

Sen ammade jag i bilen innan vi åkte hem och vi kom inte långt innan hon sommade i bilen och vi kom hem omkring 03.30 och då kunde jag lyfta över henne i sängen utan att hon vaknade. Sen vaknade hon 05.30 hur pigg som helst :) Men inte hennes föräldrar som bara sovit 2 timmar :) Men men vad gör man inte för att få se sitt favoritband :)

Det var, jag, Andreas, Henrik, Håkan och Johan som var på Siesta festivalen. Här kommer lite bilder på Ellens första festival ;)







Inga kommentarer: