torsdag, juni 11, 2009

Fotograferad

Nu har vi precis kommit hem från Sussi som har fortograferat Ellen i sin "studio". Fick tyvärr inte se alla bilderna när vi var där men kanske ikväll :) Men fick se några och de verkar som de blev jättefina. Jag längtar tills jag får se dem.

Ellen var så duktig. Min lilla tjej. Alltid lika glad. Nu sover hon sött i sin säng. Hon somnade på direkten när vi kom hem. Det är jobbigt att vara modell ;) Ska vissa er några smakprover sen när vi fått bilderna.

Egentligen skulle vi hälsat på jobbet i dag men igår ringde Marie och frågade om vi kunde idag. Och det kunde vi ju. Eftersom Sussi bor i Göteborg så får man passa på när hon kan. För jobbet står ju kvar :)

Tänkte passa på att gör lite reklam för Sussi som är JÄTTEDUKTIG. Hör av er om ni vill bli fotograferade av en duktig tjej så får ni numret.

Längtar till älsklingen kommer hem. Idag ska vi äta kebab, mums :) Jag orkar inte laga mat så får bli onyttig mat idag men det tackar vi inte nej till ;)

2 kommentarer:

Matilda sa...

Åh kebab så gott!! Jag hungrar ihjäl efter lite skräpmat :) Vill också ha!

Emelie kommer inte förensen sent på torsdag kväll för hon hade stängningen på dagiset :( Ni åkte till Öland på fredagen eller hur var det?

Kram

Jenny sa...

Det var jättegott med Kebab. Men nu är jag inte sugen precis kommit hem från mamma och ätit jättegod lax och jordgubbar till efterrätt så min mage är nöjd för idag :)

Va synd att hon inte kommer förens på torsdagkväll :( Vi åker till Öland på lördag eller söndag. Men lutar mot lördag. Firar midsommar här. Hur ska ni fira midsommar??

Kramar