onsdag, juni 17, 2009

En dag kvar...

Sen är älsklingen ledig i hela 9 veckor :) Känns helt underbart men ändå lite konstigt och ledsamt för på någotvis känns det som Ellens "bebis" tid är slut för nästa gång jag är ledig själv med henne är hon nästan ett år. Vad tar tiden vägen?? Min lilla prinsessa börjar bli stor.

Träffade Maria på stan idag och hon har precis blivit mamma till Benjamin som nu är 5 veckor gammal. Gud så liten han var och en riktig sötnos :) Kan inte riktigt fatta att Ellen varit så liten. Hon var till och med ännu mindre. Tiden går ibland alldelles för fort. Var väldigt kul att se både Maria och Benjamin!

Idag har Ellen backat sig igenom nästan hela lägenheten :) (första gången) Inte lätt att ta sig framåt så då kan man börja ta sig bakåt istället :) Så var det med gåstolen i början med.

Imorgon ska vi till BVC och fixa lite saker på stan. Skulle ev träffa Matilda och Emelie en snabbis. Hoppas vi hinner det.

Nu ska jag snart sova. Tror jag behöver ta igen några timmars sömn efter de få timmarna jag fick i natt!

Natti Natti!

Inga kommentarer: