torsdag, februari 12, 2009

Tvätt

Idag tvättas det för fullt. Tradigt men skönt när det är färdigt. Vi har även hunnit gå en långrunda i den fina vädret. Fick nästan lite vårkänslor :) Gud vad jag längtar till våren/sommaren. Sen har vi en sak till att längta till, som händer i Oktober. Kan inte berätta ännu men snart. Så nu har ni nåt att fundera på... Hihi

Idag när jag och Ellen låg på golvet och lekte så vände sig Ellen om från mage till rygg. Vi blev nog lika förvånade båda två ;) Min stora tjej :)

Näää nu måste jag fortsätta tvätta. Hejsvejs på er!

3 kommentarer:

Linda sa...

?????????????????????????? TELL ME!

Linda sa...

Jag längtar också så efter sommaren. Ska bli så skönt att bara lägga ner Theo i vagnen halvnaken och gå ut. FÖr att inte tala om att ligga i gräset på en filt och äta glass... Theo "vände" sig också igår faktiskt, men jag undrar om han snarare välte än gjorde det medvetet?

Jenny sa...

Nu blev du nyfiken ;) Hihihihi Snart får du veta...

Jaaaa va skönt och ligga på en filt och äta glass... Jag vill ha sommmar NUUUUUUUUU.... Idag har det varit minus 6grader här :( Va kul att Theo oxå har vänt sig. Ellen gjorde nog inte heller det medvetet, hon såg väldigt förvånad ut när hon gjort de:) Kramar