tisdag, februari 24, 2009

Höganäs

Idag har jag, Ellen och Enzo varit ner hos Linda i Höganäs eller Mölle tror jag egentligen det heter. Men vi säger Höganäs. Vi hade en jättemysig dag. Linda bjöd på frallor och gott pålägg och sen blev de JÄTTEGOD äppelpaj. Mums :) Enzo fick äntligen träffa tjejerna. Det var så söta :) Speciellt Skorpan som skulle prata hela tiden, hihi. Sen var det kul och få se hästarna som jag hört så mycket om. Och att träffa Linda så klart :) Och gud så fint de bodde. Jag är sååååå avis :)

Allting gick jättebra med bilresan dit. Var lite orolig att Ellen skulle vara ledsen. Men hon var jätteduktig. På ditt vägen så somnade hon i Laholm och innan hon somnade så satt hon och tittade ut och var hur nöjd som helst. På vägen hem somnade hon efter ca 10minuter. Och vaknade inte förens vi var på Hemköp i Halmstad för att köpa semlor. Min duktiga tjej :)

Imorgon blir det babycafét med de andra mammorna och bebisarna.

Nu ska jag ta mig till sängen. Mina ögon är trött. Godnatt!

Inga kommentarer: