torsdag, februari 26, 2009

Äta gröt...

Är inte populärt. Hon gillar det inte alls. Men vi kämpar på. Har pausat i 2dagar nu för vi har varit i väg och haft fullt upp. Men nu ska vi testa igen. Sist jag gav henne så gjorde jag den lite lösar och så tog jag i lite bröstmjölk och kändes som det var lite bättre. Men lite rädd att då lär hon inte sig att svälja. Mmm... men smaken kanske är viktigare att hon vänjer sig vid. Om nån har nåt förslag så hjälp mig gärna. Ska prata med BVC nästa vecka va de tycker. Kan man ge de fruktpuré som är lite godare eller är det dumt?? Min lilla busunge är kräsen. Hon äter inte gröt eller vill ta flaska. Ellen när ska mamma kunna lämna dig för bara en liten stund?? Kanske gå på bio eller bara en fika ensam... Men de kommer så småningom, hoppas jag :) Även om jag älskar att vara med min lilla prinsessa hade de varit roligt att kunna bara få vara Jenny nån gång.


Sötnosen har gröt i munnen och runt munnen men ej i magen :)

Inga kommentarer: