fredag, februari 06, 2009

DOP

Imorgon är det dop som gäller. Ellen ska döpas imorgon till
Ellen Sabina.
Denna veckan har gått åt att fixa inför dopet och nu ska allt vara fixat. Imorgon åker vi till församlingshemmet nån timme innan för att duka för 32 gäster och fixa med maten som vi beställt från Smakfullt.

Är faktiskt lite nervös. Vet att det är inget att vara nervös för men sån är jag :)

Sebastian ska vara fotograf så kommer massor av bilder sen.

Nu ska jag försöka sova. Ellen har redan sovit i 1 timme. Vi får se hur denna natten blir. De flesta nätterna sover hon ca 7-8 timmar. I natt sov hon 9 timmar :) Så jag ska inte klaga på att jag är en trött mamma. Jag får alla timmar jag behöver. Men bara för att jag skriver detta nu så blir det väl tvärtom :)

Godnatt på er och ni som ska på dopet imorgon, vi ses imorgon!

Inga kommentarer: