lördag, februari 28, 2009

Helgen

Så skönt med helg. Tyvärr är Andreas lite sjuk så blir en ganska lugn helg. Men det kan behövas. I går var Marie och Johan här på middag. Det var jättekul att ha dem här även om det gick så där innan :) Till slut fick jag till det iallfall efter en massa missar med maten :)

Idag vaknade Ellen vid 06.00 eller jag väckte henne för hon hade sovit 10 timmar så tyckte hon behövde mat. Men sen ville hon inte sova mer. Så vi låg i sängen och busade till 07.30 sen gick vi upp. Sen har det varit en lugn dag. Ellen har haft lite ont i magen och varit lite oroligt och inte velat sova på dagen förutom på mig. Så det har hon fått göra min lilla prinsessa. Vad gör man inte för sina älsklingar :)

Imorgon blir en lugn dag med tror jag. Hoppas det blir fint väder imorgon med.

Veckan som kommer:


Måndag: Föräldragruppen.

Tisdag: Tänkte åka till jobbet och testa våra säkerthetsbältar till hundar på Enzo.

Onsdag: Antagligen Babycafét.

Torsdag: Till BVC Kolla Ellens vikt och vaccinera lilltjejen.

Fredag: Åka till Calle o Agneta.

Så det blir fullt upp. Men då går tiden fort så är det helg snart igen :)

Kram till er alla!

Jag och min prinsessa!

Inga kommentarer: