lördag, januari 30, 2010

Snart börjar allvaret igen...

På måndag börjar jag jobba igen. Men det blir en lugn start som tur är. Ska jobba 2 dagar i veckan och då är Ellen hemma och busar med sin pappa. Jobbar så till sista Mars och första April börjar det riktiga allvaret, jag ska jobba 75% (har valt att inte jobba 100% nu i början) och Ellen ska börja på dagis.

Så snart är jag en arbetande mamma som jag ännu inte varit. Hur ska detta gå? :)

Kan inte fatta att jag varit hemma 16 månader med Ellen. Det har varit det bästa 16 månaderna i mitt liv. Det hade inte kunnat varit bättre. Att få vara med om att se min lilla tjej utvecklas som hon gjort har varit underbart. Från en liten filur som kunde röra sig till nu en riktigt buse som springer, klättrar, pratar för fullt (sitt språk, och lite vårat :), kramas, pussas, och en massa mer. En liten tjej :) Och hon är MIN :) Jag älskar dig över allt annat!

Jag hoppas jag nån mer gång får vara med om denna resan.

Nu ska jag fixa lite i vårat vardagsrum/kök. Har köpt lite nya saker som jag ska byta ut. Ska försöka ta nån bild nån dag. Har tagit på Ellens rum som jag ska visa er.

Happy Lördag!

Inga kommentarer: