fredag, januari 15, 2010

Fredag

Nu var det fredag igen. Tiden går så fort som vanligt :) Men skönt med fredag. Alltid lika mysigt när vi är lediga hela familjen tillsammans. Som vanligt är det en helg med massa familjemys :)

Imorgon ska vi shoppa lite lister som älsklingen ska ha när han ska sätta upp de nya högtalarna. Sen ska det handlas lite mat och så ska vi åka inom Lidl där jag hört att det ska finnas god glass :)

På söndag ska Gunilla, Petter och Alexander komma hit på lek, bus och fika. Ska bli så kul och träffa dem. Var hundra år sen sist. Ellen kommer bli så glad och träffa sin bästis Alexander :)

Just nu sitter jag och väntar på älsklingen som nattar Ellen, som inte vill somna riktigt. Mycket roligare och vara uppe med mamma och pappa :) Men när hon somnat blir det nog film eller kanske serien OZ som vi börjat kolla på. En riktigt bra serie. Rekommenderas verkligen!

Nu kom älsklingen, Ellen sover gott i sin säng nu! Så nu fortsätter jag och A fredagsmys!

1 kommentar:

Agnes sa...

Hej! Tänkte tipsa om lite tävlingar som jag har igång :)

Du kan vinna:
- Pärlsammetsfilt och napp av märket Elodie Details
- Presentkort från Fröken Fräken
- En valfri blommig bokstav från Vackra Väggar

Mina pågående tävlingar hittar du här:
http://agneslauedberg.blogspot.com/search/label/T%C3%A4vlingar%20-%20P%C3%A5g%C3%A5ende

Ha en mysig helg!