tisdag, februari 02, 2010

Andra arbetsdagen avklarad...

Ja nu var andra arbetsdagen avklarad och det känns bra. Man kommer ju in i det väldigt fort. Trodde jag skulle tycka det var jättejobbigt men känns som nu kan man allt igen :) Nästan iallafall :)


Det jobbiga med detta jobbet är att det suger att komma hem så sent. Ellen har ju redan gått och lagt sig när jag kommer hem. Och det är grymt tråkigt :( Men men det är så att jobba inom handels.


Nu har jag 5 underbara dagar med Ellen innan jag jobbar igen.


Veckan som kommer ser ut så här:


Onsdag: Öppna förskolan på morgonen. På kvällen kommer Marie hit på fika och bus med Ellen så klart :)

Torsdag: På Viljas 1-års kalas

Fredag: Blir nog en lung och skön dag hemma

Lördag: Ska vi fira lilla syster Anns födelsedag. Och på förmiddagen ska vi kolla på ett hus i Laxvik.

Söndag: Blir nog en lugn dag hemma den med.


Nu ska jag slappa i soffan innan jag ska lägga mig!

Inga kommentarer: