torsdag, augusti 28, 2008

Work

Snart ska jag bege mig till jobbet. Men idag jobbar jag bara 10-13. Skönt!
Ska åka inom blomsterlandet och Eurostop efter jobbet och även åka och handla lite mat. Sen ska jag hem och ta det lugnt.

Igår var Stina och lilla Max på besök. Vi hade en jättemysig dag. Gick in till stan och åt lunch och shoppade lite gjorde vi. Sen gick vi hem igen och tog de lugn och fikade god fika :) Sen gjorde min snälla kusin mina ögonbryn, färgade och noppade dem. De blev jättesnygga, du är bäst Stina :) Och självklart en massa mys med Max.

Igår var bebisen väldigt lugn på dagen. Kände att jag blev lite orolig. Men det hade inte behövt för på kvällen när jag låg och kollade på The Hills var det fullt ös i magen. Den lille blir starkare och starkare i sina sparkar och rörelse. Ibland gör det riktigt ont. Men kan inte låta blir och skratta :) Stina sa igår att magen hade sjunkit mycket. Sånt som man själv inte ser. Lättare för dem som inte ser mig dagligen.

Näää.. nu måste jag fixa de sista innan jag ska åka till jobbet. Hoppas ni får en bra torsdag. Snart helg :)

Inga kommentarer: