söndag, augusti 17, 2008

Blommorna på balkongen




Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Hur mår du och den lille/lilla? Här är allting bra! Vad fina blommor! Mina krukor är helt överbeväxta och min dill och presilja jag odlade har mer ellr mindre självdött... Hi hi.. Hur känns det nu när det börjar närma sig? Är du nervös för att föda? Har du fått nåt sånt där konstigt matsug? Trist att ringen inte passar på ditt finger nu, men jag tycker det är fint att ha den runt en halsen i en kedja också :) Nu ska jag käka lte sen ska jag se på tv. Hoppas allt är bra och att du inte har så ont längre. Hör av dig om du har tid å lust att ta en fika eller nåt. Kramar Matilda

Jenny sa...

Hej hej. Vi mår bara bra :) Va bra att allt är bra med dig med. Om jag ska erkänna så är bilderna på blommorna tagna när vi hade semester. De är inte lika fina nu ;) Jag längtar verkligen jättemycket efter bebisen. Är faktiskt inte så nervös, tänker mest att klara alla andra det så fixar jag oxå det. Får ta det lite som de kommer. Jag kommer ju få världens bästa belöning för smärtan, vår lilla pysen :) Självklart ska vi ta en fika. Jag hör av mig. Hur e det med Wiggo?? Ska ni göra nåt roligt i helgen?? Ha det så bra. Kramar Jenny