torsdag, augusti 07, 2008

Foglossning

Nu vet jag varför jag har så ont. Jag har fått foglossning :( Det gör så j¤vla ont...

I måndags när jag jobbade första dagen efter semester var fruktansvärd, det gjorde så ont. Trodde verkligen att det skulle gå bättre och jobba men icke. Så har varit hemma nu några dagar och idag var jag först hos barnmorskan och provade ut ett stödbälte som ev ska göra så att det känns lite bättre och inte blir värre. Kommer inte försvinna men kanske inte bli sämre iallfall. Sen var jag hos doktorn som sjukskrev mig 50%. Jag håller tummarna för att det blir bättre så jag börja jobba heltid igen eller att jag iallafall fixar jobba 50%. Jag vill inte bli heltids sjukskriven, då kommer jag klättra på vägarna.

Varför var jag tvungen att få det.... Typiskt.... Svårt att beskriva hur ont det gör men det gör såååå ont när jag går, står och anstränger mig. Känns knappt när jag sitter ner och ta det lugnt.

Jaja.... får tänka positivt... Kommer ju få världens finast pysen. När jag tänker på vad belöningen är så fixar vi detta oxå... Jag längtar efter sig, h¤n busar hela tiden. Det är full rulle inne i magen hela tiden :)

Gick en liten runda på stan mellan BM och läkaren. Träffade Matilda, Nils och Wiggo. Var jätteroligt och se dig vännen. Var jättelänge sen sist. Hoppas vi kan ta den där fikan snart!

Näää.. nu ska jag kolla på älsklingen som spelar Guitar Hero på X-boxen.

Hoppas ni har och haft en bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Det var skoj att vi sprang på varandra idag :) Om du har tid i nästa vecka efter tisdag kanske vi kunde ta en fika? Jag har cykel nu så jag kan komma hem till dig eller får du jätte gärna komma hit. Jag ska bara justera sadlen på cyklen först så jag når ner till pedalerna:) Spelar Andreas också guitarhero? Jag är sååå trött på det spelet.. Nils spelade som en tok för ett tag sen.. Tillslut fick han ha sina hörlurar på sig för jag blev tokig. Puhu.. Hoppas det blir bättre med värken och att stödbältet du fick för foglossningen hjälper. Inte kul att ha så ont! Nu ska vi snart se Hells kitchen. Vi hörs av så kan vi ju bestämma en dag? Kramar

Jenny sa...

Vi måste absolut ta en fika. Vi kan väl höras av. Vet inte riktigt när jag kan denna veckan. Beror lite hur jag mår efter jobbet och så. Men vi måste verkligen ta och ses. Hoppas du haft en toppen helg. Kramar

Anonym sa...

Ja det tycker jag med. Du kan väl bara höra av dig när du känner att du orkar. Jag har tid för det mesta. Nu ska jag taitt mogonkaffe :) Kramkram