söndag, juli 26, 2009

Semester

Är skönt :)
Man kan ta dagarna som de kommer. Man har inga krav. Det är jag, Andreas, Ellen och Enzo och vi njuter av att vara lediga tillsammans. Får en klump i magen att tänka att det tyvärr inte ska vara så här hela tiden. Vardagen kommer tyvärr om några veckor. Men inte lönt att tänka på det. Så vi passar på att njuta. Idag ska vi till min pappa och grilla. Ska bli jätteroligt!

Tiden framöver har vi en del grejer som händer tex Andreas ska kolla på U2, vi ska kolla på MADONNA. Vi ska på sommarfest i Steninge, till Göteborg och shoppa, på Emils dop i Göteborg, gå på bio och en massa annat skoj. Sen vill jag ha SOL igen. Jag vill till stranden...

Idag ska vi nog även cykla en runda till café lugnet som ligger vid brottet och fika lite. Hoppas vi få till hjälmen på Ellen. Den vill inte riktigt som vi ville sist :)

Här kommer lite bilder på mig och Ellen i Borgholm. Min lilla prinsessa!



Inga kommentarer: