fredag, juli 03, 2009

I´m back :)

Nu är vi tillbaka i Halmstad. Borta bra men hemma bäst :)

Har haft internet där men jag har inte orkat blogga. Har bara kollat mina favorit bloggar och lite så... Vi har mest tagit det lugn och njutigt av det underbara vädret. Vädret har verkligen varit kanon. Varje dag har det varit sol och fint väder. Kunde inte varit bättre. Nu har vi även träffat Ellens kusiner som vi inte träffat på ett år och Sophia som det var första gången vi träffade. Hon är 3 veckor yngre än Ellen så det är perfekt med en kusin i samma ålder.

Som sagt vi har mest slappat men har hunnit med en del shopping med :)

Vi kom hem i onsdags och igår var vi på husvisning av vår nya lägenhet och även möte ang allt runt omkring den. Den var jättefin vå nya lägenhet :) Vi längtar...

Nu hinner jag inte skriva med Andreas behöve min dator för att lägga över mina saker till min nya dator :) Min rosa dator ;)

Kommer fler bilder sen hinner inte nu...

På stranden på Öland, Ellen ska bada för första gången :)

1 kommentar:

Matilda sa...

Vad fina ni är! Härligt att ni har haft det bra på Öland. Nu ska jag snart iväg på träning. Kramar