onsdag, juli 29, 2009

Länge länge längesen....

Det var riktigt längesen jag satt på hästryggen. Gud vad jag har saknat det. Men jobbigt var det så 3 dagar efter har jag gått med grym träningvärk. Att Stor Fuxen (som vi kallar honom) är 185cm hög gör inte saken bättre :)Men måste erkänna att det gick faktiskt riktigt bra även om det var längsen. Som tur är så glömmer man inte hur man gör ;)

Igår var jag och Stina och kollade på en ridskola som vi ska börja rida 1 gång i veckan på. Den verkade jättebra. Framför allt väldigt mysigt och trevliga människor. Ska bli jättekul att få ha lite egentid och åka och rida! Så nu är jag igång igen ;)




4 kommentarer:

Matilda sa...

Åh vilka härliga bilder! Och det var ingen liten häst, wow. Jag saknar verkligen hästarna ibland!! Vad skoj att du ska börja rida igen. Jag red islandshäst för ett år sedan typ men det är ungefär det hela, men så härligt det var.

Börjar det inte dra ihop sig för flytt för er snart?
Hoppas allt är bra med er allihopa.

Kram och lycka till med ridningen :)

Jenny sa...

Hej vännen. Tack!

Vi får nycklarna den 28 september. Så det är väldigt snart :)

Hoppas allt är bra med dig med! Kramar

Maria sa...

fina bilder! härlig häst, hade varit en perfekt voltigehäst, hihi... jag har ridit ett par gånger sen förlossningen men ajaj min svanskota! hoppas den blir bättre snarast. vi får se till å ses SNART! kramar

Jenny sa...

Tack :) Om jag inte minns fel så har Lina o Jonna varit och prov ridit stora fuxen för voltigen :) Tror han kanske var lite för dyr... Vi måste absolut träffas snart. Hade varit jättekul och träffa både dig och Benjamin. Ha det bäst! Kramar