söndag, april 26, 2009

Shoppa

Imorgon ska vi in till stan och shoppa kläder med Gunilla och Alexander. Ska bli mysigt. Ellen behöver verkligen nya kläder speciellt lite sommarkläder. Så imorgon ska det shoppas :) Säg inget till pappa Ellen :)

De andra dagarna av veckan kommer bjuda på babycafét och sen är det en kort vecka för älsklingen som bara jobbar 3 dagar. Jippy :)

Nu ska jag göra min kvällsträning. Jag vill köpa ett par löparskor. Jag vill börja springa. Så det är vad jag ska göra. Köpa mig ett par löparskor och börja springa...

Jag har så mycket bilder som jag vill vissa. Denna månaden har vi gjort en massa skoj. Vi har tagit hela 922 st bilder och månaden är inte riktig slut :) Men kan ju inte vissa alla på en gång...

Natti Natti

Så här kan de se ut. Bara löparskorna som saknas :)

Inga kommentarer: