tisdag, april 14, 2009

Efter tio

Nu sitter jag och kolla på Efter tio med Malou. Och väntar på att min prinsessa ska vakna. Haft en jättemysig morgon med en massa bus och skratt. Hon är helt underbar. Hon är så glad. Pratar och skrattar som bara den. Jag blir helt lycklig i hela kroppen av dig!

När Ellen vaknat så ska jag göra iordning henne sen ska vi bege oss in till stan och luncha med Marie på hennes lunchrast. Ska bli så kul och träffa min vän. Jag har tusen frågor ;)

Har bokat klipptid till på fredag. Håll alla tummar och tår att det går bra med Ellen. Men klippning tar ju inte så långtid. Jag behöver verkligen klippa mig. Det växer som ogräs. Kom på att det var ett år sen jag klippt mig sist. Var i början av graviditeten så det behövs verkligen :)

Hoppas ni får en mysig dag och att solen tittar fram snart. Ser ut som den ska tittar fram snart :)

Inga kommentarer: