onsdag, april 29, 2009

Internetkompis

Idag när jag var på stan hörde jag en tjej ropa mitt namn och då vara det en tjej som jag pratat med på familjeliv. Var grymt kul att hon sa hej och att hon kände igen mig. Jag hoppas verkligen vi kommer ses snart igen. ( Sarahåh om du läser så har jag mailat till dig på familjeliv :)
Tyvärr var jag lite stressade eftersom jag skulle träffa mamma och bebisgänget.

Vi gick till Norrekatts park och fikade och barnen fick "leka" med varandra. Har verkligen varit en toppen dag ute i det fina vädret. Alltid lika roligt att träffa er!

Nu är älsklingen ledig i fyra dagar. Sååå skönt! Vi får se vad dessa dagar kommer att erbjuda. Vet iallfall att vi ska åka ut till Wapnö och kolla när de släpper ut korna på bete. Tror Ellen kommer gilla det :)

Nu ska jag kolla på ett nytt avsnitt av Gossip Girl. A ska kolla på fotboll. Så vår kväll ser ut så att A sitter i soffan och kolla på tv och jag i fårtöljen och kolla på Gossip Girl på datorn.

Har glömt vissa bilder från när vi var vid Stina och Marcus nya hus. De jobbade och vi tittade på :) Här kommer en bild på busungarna. Kommer fler sen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ooh känner mig hedrad att bli nämnd i din blogg bruden :) hehe..hoppas ni hade trevligt i parken igår ! Så otroligt härligt väder vi har nu, hoppas de håller i sig bara. Idag blir det promenad åså ska vi iväg å titta på lite tapeter. Sen blir det grillning å fotboll på stranden ikväll. Ha en fin å mysig valborg ! Kram från your internetbuddy! :P

Linda sa...

Hej sötis! Inläggen haglar in här och jag tänker alltid att jag ska komma tillbaka för att kommentera, men tid är en bristvara häromkring =) Till och med på semestern finns det inte mer tid än för att täcka det mest nödvändiga (hur gör folk med flera barn?!). Hoppas att ni mår bra i alla fall! Du är ALLTID så himla snygg Jenny! Hur gör du? Hur hinner du? Jag har lovat mig själv att jag ska prioritera så jag åtminstone borstar håret varje dag=) Gör du fortfarande sit-ups? Jag blev lite inspirerad av dig så jag funderar på att själv börja lite smått, magen är ju ingen rolig historia och så här sex månader efter kan man ju inte läpngre skylla på "jag födde barn precis".

Sötnosen är underbart söt i tofs, hon ser så lill-gammal ut! Hon har ju haft så mycket hår från början lilla sessan...

Kram på er!

Jenny sa...

Klart att du ska nämnas :) Hoppas ni hade de mysigt på stranden. Ha en mysig valborg ni med. Kramar

Linda:
Samma sak hos dig. Jag tänker kommentera men så hinner man inte riktigt. Jag undrar jag med. Hur hinner man när man har flera barn? Vi mår jättebra. Jag hoppas ni oxå mår bra. Och att ni har en helt underbar semester.

Och TUSENTACK. Jag känner mig inte så snygg. Men försäker att orka/ha tid att ta på mig lite smink iallafall. Känner mig mkt bättre då.
Men vissa dagar hinner jag inte då går jag här hemma ner kräkade (så att ha ett kräkbarn) och känner mig så FUL och ÄCKLIG. Man vill bara gråta. Japp jag gör sit-ups. Jag mår så bra av det. Även om det inte händer så mkt så känner jag mig smallare bara för att jag gör det ;)
Och idag har jag sprungit för första gången på VÄLDIGT länge. Nu ska det tränas :) Guuuud vad jobbigt det var men ändå skönt att röra på sig.

Och Linda du är snygg du med. Glöm inte det. Vi är två snygga mammor med världens sötaste barn ;)

Massor av kramar