fredag, november 07, 2008

Home alone

Idag är jag, Ellen och Enzo ensamma hemma. Andreas är på bio och ser på Bond filmen med några kompisar. Så vi kollar på idol och myser med godis och cola. Men vi saknar älsklingen, pappa och husse. Känns lite skumt att inte kunna följa med på bio. Jag vill ju oxå se Bond. Men men det får jag göra sen. Även om jag kunnat (nu kan jag ju inte det eftersom jag ammar) så hade jag inte velat vara ifrån Ellen. Inte ännu...

Igår var vi på BVC med Ellen. Nu väger hon 3455g och 51cm lång Stor tjej :) Snart har hon gått upp ett helt kg sen hon föddes. Sen var även Saralisa och hälsade på och Ellen fick jättefina kläder.

Och så kom även Micke inom och åt lite kvällsmat och hälsade på. Ellen fick även presenter av honom. En jättefin rosa fleecefilt och en rosa hund :) Hon blir bortskämd ;)

Nu ska vi fortsätta mysa till idol. Hoppas ni har en mysig fredagkväll ni med.

Inga kommentarer: