söndag, november 09, 2008

Besök

Idag ringde min kära kusin Stina och berättade att de skulle komma ner till Halmstad i veckan. Så hon och Max kommer hit på onsdag. Då ska vi ha en hel dag med massa bebissnack och tjejsnack :) Ska verkligen bli jättekul. Jag längtar...

Måste ta massa bilder på Ellen och Max :)

Idag blir det en lugn söndag. Anna och Lasse ska komma inom en sväng och lämna mina trimgrejer som Anna lånat.

Ska försöka rensa bland mina kläder lite. Jag har INGET att ha på mig. Jobbigt när man är mitt i mellan. Mammakläderna är alldeles för stora och min vanliga kläder är lite för tajta. Speciellt jeans/byxor. Jag får på mig min gamla jeans men kan inte knäppa dem :(

Jag vill kunna använda min vanliga kläder.
Jag vill kunna få på mig förlovningsringen, får på mig den men tycker den sitter för hårt :(

Men det kommer nog snart. När jag åkte till förlossningen var min vikt 72kg och nu väger jag 61kg. Så har tappat den del. Min vikt innan jag blev gravid var 56kg. Så 5kg kvar. Men ska försöka gå ner till 54kg som jag egentligen bör väga. Tycker jag själv, då trivs jag bäst. Men hade ju lite onödiga kilon innan jag blev gravid som jag fick när jag slutade röka. Men bättre det än att röka. Det är snart 3 års sen jag slutade röka. Bra jobbat Jenny :) (jag var en riktig stor rökare)

Hoppas ni får en trevlig söndagkväll!

Inga kommentarer: