tisdag, september 16, 2008

Havandeskapspenning

Varför ska de ta så långtid innan man får besked???

Jag vill ju gå hem om mindre än 2 veckor, den 29 september. Och jag har fortfarande inte fått besked om det är godkänt eller inte.

Förra veckan fick jag iallfall tag i en dam som vi var på föräldrarpenningsinformations möte hos. Egentligen har hon inte hand om det men hon ringde tilll dem som har hand om de och de sa att det fått mina handlingar men kunde inte lämna nåt besked ännu. Kunde ta upp till 2 veckor till innan jag får besked. Men HALLÅÅÅÅÅ.... då ska jag ju gå hem... Kan ju inte gå hem utan att få besked. Jag skickade ju in mina papper den 4 Augusti. Vad är det som tar sån tid. Ska det behöva vara så här.

Jag blir både arg och ledsen, jobbigt att inte veta. Håll tummarna att jag får besked denna veckan.

Inga kommentarer: