onsdag, september 24, 2008

25-årsdag

Igår fyllde jag 25år. Hela 25år :) Man börjar bli gammal, hihi

Var en jättemysig dag igår. Fick jättefina presenter av Andreas. Fick en Tritoni klocka och en ring från Efva Attling "From here to eternity". Jag bara älskar den ringen. Längtar tills jag kan ha den. Kan ju tyvärr inte ha den nu när mina fingrar är uppsvullna av allt vatten. Ska vissa bilder sen. Andreas kom hem lite tidigare igår så gick vi en långrunda med Enzo och sen beställde vi god mat från en Italiensk restaurang inne i stan. Blev en lugn och skön dag med mina favorit killar :)

I söndags var familjen och släkten här och firade mig. Det var jättetrevligt och lyckat. Fick en massa fina presenter av dem med.

Fick flera presentkort från Din Design som säljer CULT DESIGN grejer ( me like :) från pappa, Inga, Benjamin, William, Ann, Ronja, Farmor och Farfar. Så nu kan jag shoppa mina favorit grejer. Fick även en kaffeservise av Farmor och Farfar.

Fick även presentkort på Cervera från Sebbe och Alle. Hoppas jag kan hitta en fin taklampa där.

Av mamma och Peter fick jag en Electrolux handdammsugare. Skönt att kunna ta fram dammsugan snabbt och bara dammsuga av snabbt när man har en litet vovve som tar in en del grus :)

Av Micke fick jag en bok att vänta barn och födda barn (har hunnit läsa lite, en riktigt bra bok) och så fick jag ett badkort på badhuset och solningar så jag kan komma i form när Pysen kommit. Det kan behövas ;)

Och av Andreas föräldrar fick jag en Soda Stream, så nu görs det kolsyrat vatten för fullt här hemma :) Fick även en svart Marimekko skål.

Tusen tack allihopa för de fina presnterna och för att ni kom i söndags!

Och tack för alla fina grattis sms igår.

Nu ska jag och Enzo ut och gå en långrunda i de fina vädret. Hoppas ni får en trevlig onsdags eftermiddag/kväll.

Hej så länge!

Inga kommentarer: