torsdag, september 18, 2008

Fredag

Den bästa dagen på veckan :)

Ikväll blir det pizza och film. En lugn och skön fredagskväll. Som höggravid orkar man inte mycket mer. Nu börjar jag känna mig riktigt tjock :)
Kan inte riktigt fatta att jag går in i V34 imorgon. Tiden gå så fort. Om inte många veckor har vi en liten pysen här hemma :) Någon som är min och Andreas, ingen annans. Kan ni fatta??? En liten bebis att ta hand om "skrattar nervöst". Tror jag börjar bli lite nervös. Jag vet att det kommer gå bra men man är ju ändå lite små nervös för det som kommer att hända i våra liv efter att denna lilla buse kommit till oss. Men vi längtar så efter dig! Börjar bli sååå nyfiken på den lilla människan som ligger i min mage. Hur ser du ut? Vem är du lik? Är du en flicka eller en pojke? Har du hår på huvudet? Tusen frågor har man. Men snart får vi veta. Kommer älska dig hur du än ser ut eller vem du än är.
Du är våran för alltid!!
Snälla nu kan du väl vara färdig bakad :)


Helgen kommer vara fullt upp. På söndag ska vi har lite 25-års fest för mig :) (fyller år på tisdag) så vi kommer ha fullt upp med att fixa och dona. Ska handlas, hämtas smörgåstårta, tårta m.m

Näää... nu måste jag ta något att dricka. Är törstig hela tiden. Är väl så att vara gravid så det är bara att dricka och springa på toa hundra gånger per dag.

Hoppas ni får en mysig fredagskväll!

Inga kommentarer: