lördag, juli 19, 2008

Marinfestivalen-Håkans Hellström

Igår var jag, Andreas, Alle och Micke en runda på Marinfestivalen och åt lite mat och kollade på båtarna. På dan igår var det riktigt dåligt väder men på kvällen blev det riktigt varmt och skönt :)

Sen gick vi även och kollade lite på Håkan Hellström. Kollade några låtar sen gick vi. Vi såg ju honom i Hultsfred. Sen måste jag vara ärlig och säga att jag är ingen speciell fan av Håkan längre. Känns som man vuxit ifrån honom. Men det är väl så när man blir äldre.

Ikväll ska vi till Laholm och grilla. Ska även försöka hinna städa bilen när vi ändå är där.

Imorgon Ikea.

Måndag ska vi till min kära kusin Stina och hennes killar i Göteborg. De ska vissa Göteborg för oss :)

Hoppas ni får en trevligt lördag.

Kommer SNART en magenkollage :) Jag lovar...

Kramar

Inga kommentarer: