tisdag, juli 15, 2008

Kontoll på MVC

Igår var vi på kontroll på MVC. Mätte magen, lyssnade på "pysen", tog prover och pratade om en massa saker.

Var riktigt roligt och lyssna. Det tyckte inte "pysen" som blev riktigt arg när vi skulle lyssna. H¤n sparkade som bara den mot grejen som BM hade. Det dånade som bara den :) Men till slut kunde vi lyssna. Allt lätt bara bra. Var 148 slag i minuten.

Sen mätte hon magen och den var på 21cm. Lite under medelmåttet så det var bra det med.

Fick även väga mig och vägde 62kg. Så har gått upp 4kg sen inskrivningen.

Därimot fick jag börja äta järntabletter eftersom mina värden var låga. BM sa att det är inte så konstigt att jag är trött när mitt värde låg på 114 och deras gräns var på 117. Så nu hoppas vi att jag blir lite piggare.

Så allting gick bra på kontrollen. Nästa gång vi ska ditt är om 4veckor. Då är jag i V28.... :) Tiden går fort.

Vi har även fått tider för föräldrargruppen. Ska bli jättekul och träffa lite andra som ska få barn.

Pysen mår bara bra. Sparkarna blir stakare och starkare. Nu sparkar h¤n mycket på dagarna med. Sen känner man hur den flyttar runder :) Och magen växer och växer. Tycker redan jag är stor. Hur kommer jag se ut om 16 veckor då? :)

Näää... nu ska jag och älsklingen mysa och kolla på film.

Ha det bäst!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jajemen, det är min stolthet på bilden där! ;) Har du fotat mycket?

Kramar J