onsdag, juli 30, 2008

Badat

Värmen har gjort att det inte blivit många inlägg. Guuuud vad det är varmt. Man får inte klaga jag vet men det är faktiskt jobbigt i denna värmen när man är gravid. Idag har vi varit på stranden, solat och badat. Var jätteskönt i vattnet. Badkrukan Jenny badade tre gånger ;)

Vad har hänt sen sist. Mmmm....

Varit och kollat på en den nya Batman filmen, grymt bra. Så gå och kolla på den :)

Sen var vi hos Marcus föräldrars hus i lördags och åt pizza och satt på deras uteplats, grymt mysigt och se solnedgången precis vid havet, det var nice :) Sen åkte vi in till Johan och sen en runda på stan. Jag kände mig inte alls bekväm med magen, inte att jag inte kände mig fin utan att jag var livrädd att nån skulle slå till min mage av misstag. Så blir nog inte fler utekvällar på stan innan Pysen kommit.

Har även varit hos Micke och grillar och snackat skit. Var jättetrevligt!

Sen har vi varit och köpt säng till Pysen, madrass, påslakan och allt som behövs till sängen. Så nu är den monterad och bädad, blev jättefint :) Har även beställt bilbarnstol. Känns skönt och fixat liten. Imorgon ska vi åka till Ullared/Gekås och se om vi kan göra lite fynd till Pysen.

Pysen mår bara bra. Magen fortsätter och växa och växa :)

Annars har vi nog mest tagit det lungt i värmen. Varit på stranden, slappat på balkongen. Haft semester.

Nu ska jag skriva en lista för imorgon.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: