lördag, augusti 26, 2006

Åska

Idag är det lördag och jag är ledig. Och det åskar. Som tur var hann vi ut och gå långrundan till stranden med Enzo innan det började regna. Klockan är snart fyra och känns som vi har gjort hur mycket som helst.

Har varit inne i stan och köpt lite dricka till i kväll. Var även inom Synsam och köpte linsvätska. Och en runda på Kicks och köpte nagelack och lite smått å gott.

Sen har vi varit och kolla på huset på Rotorp. JAG VILL HA.....

Det var verkligen hur underbart som helst. Hade verkligen passat mig, Andreas och Enzo. Hoppas hoppas vi kan gå med. Men är väldigt rädd att det ska åka iväg väldigt högt. Men vi får se.. Vem vet i jul kanske jag och Andreas är husägare :)

Sen åkte vi till Maxi och handlade en massa mat. Och så har jag målat mina naglar röda.. hihi..faktiskt riktigt fint!

Ikväll ska vi på lite fest hos Johan. Blir en lugnt kväll med lite dricka, godis och trevligt umgänge!!

Nu ska jag fixa med Enzos päls. Är inte långt kvar tills han ska vissa vad han går för.. :)

Hoppas ni får en trevlig kväll!!

Inga kommentarer: