fredag, augusti 04, 2006

15.00

Nu har nog nästan allt som skulle göras idag blivit avklarat. Har även ringt och bokat tid för klippning. Blev redan imorgon. Behövs verkligen, mitt hår är aldelles för långt nu.

Min älskling kommer snart hem så ska vi åka och handla så slipper vi det imorgon. Tror jag ska surfa runt lite på H&M sidan sen. Tror nog det blir en liten beställning med :)

Blir nog pizza ikväll, orkar inte laga mat. Vi har faktiskt varit duktiga och lagat mat varje dag denna veckan. Så nu får man gotta sig med en pizza när det är fredag.. hihi

Hej så länge...

2 kommentarer:

Mc Marras Wig Wam Bam sa...

Hejsan! Ja du det hoppas jag också.. Det är riktigt rist att gå omkringa å va´dålig.. Visst vill jag hita på något, säg till när du har tid en fika kan jag orka med så dålig är jag inte och jag har ju fått medicin.. Jag är ledig till den 14 augusti, kram kram

Mc Marras Wig Wam Bam sa...

asså jag fick ju skicka den från wiggos blogg?? man kan ju inte skriva några kommentarer ann ars.. mysko.. ja ja, får väl lösa det på nåt vis. Kram