söndag, augusti 20, 2006

Känns som det var hundra år sen jag skrev något ordentligt här. Har haft fullt upp på sista tiden så har inte funnits mycket tid över för min blogg. Men nu ska det bli ändring på det. Jag lovar..

Idag har Andreas föräldrar varit på besök. För imorgon fyller min älskling år. Så har varit på restaurang och ätit en massa god mat. Sen frossade vi i prinsesstårta.. Mmm riktigt gott.

Imorgon ska vi fira själva, älskling ska få sina presenter av mig. Sen ska vi äta kräftor på kvällen. Ska bli jättemysigt..

Älskling det är verkligen spännade att kolla på hus. Hoppas vi hittar vårat drömhus snart.. hihi.. tror de i Rotorp har potensial. Det får vi se efter visningen på lördag.

Hade varit grymt mysigt att flytta till hus. Enzo hade älskat det.

Har precis gjort en beställning av min kära kusin på olja, creme och ansiktsvatten för 700kr med hennes rabatt. Är grymt bra grejer. Sen jag började använda det har min hy blivit mycket bättre. Allting är naturpreparat. Stina utbildar sig till hudterapeft så därför jag kan köpa de av henne...

Nu ska jag lägga mig brevid min älskling och vila lite.. Hörs snart igen!!

Inga kommentarer: