torsdag, augusti 03, 2006

Arg...

Jag är så trött och arg på detta stället. Vet inte riktigt vad jag ska ta vägen. Ibland förstår jag mig inte på folk. Varför får man inte säga NEJ utan att folk blir sura och att jag ska får dåligt samvete???

Det sägs alltid att det är självklart man kan säga NEJ men när det kommer till kritan. Då blir de det surigt. Det roliga är att det okej att vissa säger NEJ. Men inte vi som redan jobbar heltid. Jag blir så fruktansvärt trött. Vet att jag inte ska bry mig. Men tyvärr är inte jag funtad så. Har sovit dåligt och fått huvudvärk pg av detta. :(

Blir så trött på mig själv att jag inte bara kan skita i det. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att bli så. Vill verkligen kunna vara sådan. Behövs nog om jag ska palla det här!!

Enzo hoppas du har det bra hos Anna idag. Du kommer vara så fin när jag kommer hem ikväll. Saknar mina killar. Älskar er båda över allt annat. Vet inte vad jag skulle gjort utan er!!

Inga kommentarer: