lördag, september 10, 2011

När kommer bebisen?

Tänkte NI kunde gissa när ni tror bebisen kommer :) Lämna er gissning i kommentaren så uppdaterar jag listan sen!

Beräknad förlossning är 29 september...

Jag gissar självklart jag med :)

17 september - Linda (min kära bloggvän)
20 september - Jag (Jenny)
21 september - Maria
23 september - Morfar
23-24 september kväll/natt/morgon - Emmy
25 september - Sandra
27 september - Matilda
30 september - Andreas

Så kom igen nu, Gissa NU :)


- Posted using BlogPress from my iPhone




6 kommentarer:

Anonym sa...

23 September Morfar

Emmy sa...

kväll/natt/morgon mellan den 23 & 24 ;)

Linda sa...

Hon tittar ut den 17:e!

Fru Ivaninoka sa...

Jag tror att den fina lilla flickan tittar ut den 25 September :)

Maria sa...

hmm... jag tänkte ju också gissa på den 23e, men det kan jag ju inte göra nu, sååå den 21e blir mitt tips ;)

Matilda sa...

Jag gissar på den 27 :) kram å all lycka till dig