torsdag, september 22, 2011

Blir inte alltid som man tänkt sig...

Vändningsförsöket funkade inte idag så bebisen ligger med sitt söta ansikte uppåt :) Varför ligga neråt när man kan ligga uppåt? ;)

Så även denna gången kommer det bli kejsarsnitt men ett planerat snitt jämfört med sist var det ett akut och jag var sövd. Om allt blir som vi och läkarna vill så får jag vara vaken och Andreas får sitta bredvid mig. Känns faktiskt bra och allt har en mening med livet så då får det bli så här. Vi har fått ett datum men jag är lite tyst om det här så länge. Men om allt går som det ska så kommer vi vara två barnsföräldrar innan nästa helg :)

Nu ska jag snart hämta lilltjejen som fick en extra lång dag på dagis idag. Men snart är hon ett 15-timmars barn så hon fick passa på idag och leka järnet med kompisarna!

Hejsvejs...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: