onsdag, maj 25, 2011

Sjukstugan


Här hemma har o är en riktig sjukstuga :( Ellen har varit dålig i förkylning, hosta, kräkning o feber i flera dagar. Nu har hon som tur är bara förkylningen kvar. Själv har jag blivit riktigt dålig. Var länge sen jag mådde så här. Förkyld, feber, hosta o ingen röst kvar :(

Dum som jag är så trodde jag att det är klart jag orkar jobba. Njaaa ibland måste lilla Jenny vara lite ärlig mot sig själv. Som tur va behövde jag bara jobba drygt tre timmar. Imorgon blir det tyvärr att stanna hemma då min kropp behöver VILA.

Hoppas detta dumma försvinner fort så vi får vara friska hela familjen sen.

Nu sängen o sova bort de dumma. Godnatt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Emmy sa...

Jenny,du får INTE JOBBA SJUK & GRAVID!!Fy dig! :)Ta nu hand om dig och lilla pyret.Hoppas Ellen oxå kryar på sig.Kramar till hela sjuka familjen:)