torsdag, maj 19, 2011

Magen V 21

Här kommer lite bilder på magen :) De första bilderna är i början av v 21 och den sista är i slutet av v 21. Imorgon går vi in i v 22. Gud vad tiden går fort. En del av en vill att det bara ska vara september nu så den lilla kan komma men sen en del vill bara stanna tiden och vara här och nu med bara Ellen. Men vi längtar efter dig! När vi pratar med Ellen om bebisen så säger hon att hon ska läsa bok, byta bajs på den :) Sen skulle den även få sitta i hennes knä :) Sötnos!

Har ju glömt skriva att vi vet ju vad som gömmer sig i magen :) Har inte bestämt ännu om jag ska berätta. Hihi








1 kommentar:

Linda sa...

VÄRLDENS FINASTE MAGE! Så glad för er skull! Ikväll ska jag verkligen försöka ta mig tid till att skriva till dig, var alldeles för länge sedan, så mycket jag vill fråga och berätta (och så måste jag ju få veta vem det är som gömmer sig i din mage!)

kram!