torsdag, januari 27, 2011

Dagisstängt/semester


Idag har dagis stängt så jag tog en semesterdag. Blev en lång ledighet för oss, hela tre dagar :) igår åkte vi en runda till busfabriken o lekte för fulla muggar :) sen lyxade vi med glass till fika :) vi hade det jättemysigt! Sen blev det storhandling på Maxi. Måste bara säga att Ellen är en pärla som nästan alltid håller humöret uppe! Du är bäst mammas tjej!

Idag kommer Ellens mormor hit och jag ska åka till frisören :) var evighetersen...

Föresten var på mitt andra föräldrarmötet igår kväll, det var spännande ;)

Nu ska vi leka med Ellens hus sen frukost för mig o mellis för Ellen! Hejsvejs!






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Emmy sa...

Låter som ni har haft det bra:).Nej!Jenny då,nu blir jag ju ensam om att vilja klippa sig-skulle inte vi gå tillsammans ;).