tisdag, januari 04, 2011

Åka buss

Idag ska vi åka buss till Saralisa och Tova-li för att fika, umgås och leka. Ska bli jätteroligt var så längesen vi sågs. Idag tänkte jag strunta i vagnen så får Ellen gå den lilla lilla biten till bussen. (eller om jag känner henne rätt, mamma bära :)
Morgonen har innehållit lek och bus. Vid tio tog vi på 0ss och satte oss på pulkan för att åka i pulkabacken men det ville inte damen. Hon blev arg och ledsen och sa NANA... Hon har sovit lite oroligt i natt och är förskyld så hon fick nana :) Så snart har hon sovit sin timme så snart ska jag väcka henne sen blir det lunch och sen åka buss.

Hoppas ni har en mysig tisdag!

Mammas underbara hjärta. När jag säger det till henne formar hon ett hjärta på sin mage :) ( har en bild i sovrummet där jag gör det när hon låg i magen :) Min sötnos!


3 kommentarer:

AnnaMalin sa...

Så söt!! :-)

Det stämmer, det är en BoKlok-lägenhet vi har köpt :-) Kul att ni också bor i ett! Hur trivs ni? Såg nu på bilden att vi har ett likadant kök :-)

Må gott! Kramkram

Emmy sa...

Hej goding!
Så fin Ellen va på nyår,mer uppklädd än va jag var :).Visst e de gulligt att se på och höra när de små leker och som föräldrar får man väl lite bli barn på nytt va de gäller fantasin!Härligt,man får inte bli för vuxen;).Såg ut att va en riktigt härlig dag i pulkabacken!Va det gäller bloggandet är du i a f bättre på inlägg än va jag är,och jag har inga barn.....Ses på jobbet imorn igen,kram tills dess.Nattinatt :)

AnnaMalin sa...

Sv: Härligt att er hund också älskar snön! Och vad bra att ni trivs, det hoppas och tror jag vi kommer göra också. Förstår att det är skönare nu när det är lugnare... De bygger kring oss också, så det ser jag inte fram emot att störas av ;-) Men hoppas de är klara inom kort! Härligt att Ellen kan springa utanför nu snart! Vår lägenhet är en "liten" trea på 70 kvm, vi valde till en vägg till så att säga. Hur har ni det?

Må gott! Kram Malin