lördag, januari 01, 2011

010111

Första dagen på detta året. Ett nytt år med en massa spännade saker som förhoppningsvis ska hända. 2011 kommer bli ett bra år.

Den 28 feb sätter vi oss på ett plan hela familjen som tar oss till Gran Canaria. Ska bli HELT UNDERBART. Bara vi tre. Massa familjemys, leka, god mat och bara slappa och ta det lugnt. Jag längtar.... :) Så en rolig sak som kommer hända detta året. Och förhoppningsvis massa mer saker...

Som ni märkt har jag inte bloggat på EVIGHETER sen. Har inte hunnit. varit fullt upp. Om jag ska vara ärlig förstår jag inte alla där ute som bloggar dagligen och har barn och jobb. Hur hinner ni?? Dagarna bara springer iväg. Det jobbas, leks, lagas mat, äter mat, handla mat, städar, går ut och går med Enzo, leker ute så mycket det bara går, duscha, slänga på lite smink så man ser lite normal ut. Och om man nu bloggar dagligen så ska man hinna det med... Hur?? När jag har lite tid över så kollar jag kanske någon annans blogg eller bara ligger i soffan och kollar på en film eller sånt man inte hinner när en liten tjej på drygt 2 år är vaken....

Kanske jag fördelar tiden på fel sätt???

Näää,... tror faktiskt inte det för den tiden jag har över lägger jag på Ellen istället. Så därför får bloggen inte så mycket tid. Men när jag orkar och har tid så slänger jag in lite inlägg! Bara så ni vet läget :)

Men det jag egentligen ville med detta inlägget var att önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!!

Vi hade en toppen nyår hos kusin Stina igår. Var lugnt och mysigt men massa lek med barnen, god mat och trevligt sällskap. Vi var hemma omkring klockan två. Och som tur va tog Ellen sovmorgon till 08.00 :) Idag har vi slappat och tagit det lugnt. Var en runda i pulkabacken, Ellen älskar det :)

Ska försöka lägga upp lite bilder sen. Har MASSA på lager :)

Hejsvejs!

P.s Linda det kommer snart ett mail :) Har inte hunnit svara därför det dröjt...

Inga kommentarer: