tisdag, mars 02, 2010

Dax att sova

Snart...

Just nu är jag en trött mamma efter vaknat tidigt och jobbat en heldag. Men nu är jag ledig 5 dagar. Ska bli så skönt. Längtar efter min älskade dotter. Tråkigt när hon sover när jag kommer hem. Men men så är det när man jobba inom handels. Och hon har haft en toppen dag med sin pappa.

Imorgon ska vi till öppna förskolan i Snöstorp och på eftermiddagen kommer ev min kusin Sandra på besök.

På torsdag ska vi ha en heldag med Stina och Max. Vi längtar verkligen, saknar dem till tusen.

Fredagen tar vi som den kommer.

Lördagkväll är vi bjudna till Marie och Johan. Ska bli jättekul och träffa dem. Var evigheter sen.

Söndag ska Sigge trimmas. Och så ska Enzo försöka bli pappa igen denna helgen :D Så det blir fullt upp. Men det är bara roligt.

Men nu ska jag borsta tänderna, ta ur linserna, sminka av mig och sen SOVA!

GODNATT!

Inga kommentarer: