torsdag, december 31, 2009

Leker/Nyårafton

Bjuder på lite bilder på hur det kan se ut när jag och Ellen leker. Busa som bara den är jättekul :) Ellen försöker härma mamma eller kanske var mamma som härmade Ellen ;)

Att det är sista dagen på detta året kan jag inte riktigt fatta. Tiden gå så fort. Om en månad börjar jag jobba två dagar i veckan. Då har jag varit mammaledig i 16 månader. Jag hade gärna dragit tillbaka tiden. Kan inte fatta att jag varit hemma hela 16 månader. Hade gärna varit hemma 16 till :) Näää det ska bli LITE roligt och börja jobba :) Tur att det bara är 2 dagar i veckan. Så det blir en lugn start för sen i April sätter det igång med vardagslivet. Jobb och dagis. Hur ska det gå? Känner att jag är lite rädd för den tiden. Men vet att det kommer gå jättebra. Snart är vi inne i det med.

Ikväll ska vi fira nyår här hemma med vänner. Vi blir 10st och 2barn. Ska bli mysigt. Har beställt mat så Andreas har precis varit och hämtat tre rätters från Anna-Kattis catering tror jag det heter. Och jag har dukat och fixat lite här hemma. Ellen sover nu lunch. Och jag sitter här :)

Nu ska jag kolla på travet och heja på Peter!




En riktigt busunge :)

Inga kommentarer: