tisdag, december 22, 2009

Hosta

Min älskade dotter har haft hosta i 2½månad mer eller mindre. Den har aldrig varit helt borta. Igår var vi hos läkaren för tredje gången men det hittar INGET. Allting låter bra. Har fått testa hostmedicin som läkaren skrivit ut till oss men det har inte funkat.
Igår fick vi en inhalator som hon ska använda några gånger om dagen. Nu håller vi tummar och tår att det kan bli bättre av det. För just nu är det JÄTTEJOBBIGT. Nätterna är vill jag inte ens tala om. Är så synd om henne.

Hon vill sova men hostar så hon inte kan sova. Sen när hon väl sover så sover hon väldigt oroligt. De två sista nätterna har hon sovit hos oss. Jag hoppas verkligen det blir bättre snart. Min älskade dotter så jobbigt att se när du har det jobbigt. Vad kan det vara? Det kom nästan precis när vi flyttat hit. Kan det var luften? Allergi? Eller är hon bara extra känslig när hon tex blir förkyld m.m? Men hon är inte förkyld nu men har en jättejobbig hosta.

Nu ska jag hoppa ner i sängen och hålla tummar och tår att vi alla fyra (jag, Andreas, Ellen och Enzo) får en skön natt med sömn.

Imorgon åker vi för att börja fira JULEN och kommer antagligen hem på söndag eller måndag igen. GOD JUL på er alla om vi inte hörs innan!

GODNATT!

Inga kommentarer: