fredag, december 04, 2009

Kanske tillbaka...

Vågar inte lova men jag TROR att jag är tillbaka. Tror att det finns ork att blogga igen. Har varken haft ork, lust eller velat blogga. Har verkligen inte orkat...

Men nu hoppas vi att all vilja och lust är tillbaka.

Här hemma är det fullt upp. Ellen blir 14 månader idag och tiden bara springer iväg. Varje dag händer det nya saker. Idag till exempel lärde hon sig att "spela fotboll". Det är så roligt för hon försöker verkligen härma det man gör hela tiden.

Denna veckan har vi varit själva hemma då älsklingen har varit i Stockholm. De första dagarna sov vi i Laholm och det var jättemysigt att vara hemma några dagar. Sen har det varit babyrytmik, fika med G o A, Micke och Alle har varit här, handlat, städat och en massa bus och mys.

Ikväll är det idol och gäller. Jag håller tummar och tår för TOVE och CALLE

Imorgon ska vi till Jönköping på dop så imorgon sitter vi i bilen en del. Men ska bli kul och träffa alla i Andreas släk och träffa lilla Albin.

Nu ska jag fortsätta titta på tv och jag återkommer...

Inga kommentarer: