tisdag, mars 31, 2009

Stor tjej

Ellen har blivit en stor tjej. Idag var vi på BVC och nu väger hon 7065g och är 64cm lång. Mammas stora tjej :)

Efter BVC besöket gick vi till Gunilla och Alexander. De bjöd på JÄTTEGOD fika. Tusen tusen tack det var jättetrevligt. Vi var 5 mammor och 5 bebisar. Har lite bilder men har inte lagt in de på datorn ännu. Kommer sen...

Imorgon vet jag inte riktigt om vi ska till babycafét... Blir en långpromenad med Enzo iallafall.

Har lite jag måste fixa är hemma. Sen måste jag verkligen färga håret. Ser hemskt ut. Skulle även behöva klippa mig. Men det får vänta lite eftersom jag har en liten tjej som inte tar annan mat en mammas mat :)

Förra veckan jobbade Andreas sin sista fredag på väldigt länge. Är nån gång i slutet av Augusti som han jobbar de igen. Ska bli så mysigt att ha en extra dag tillsammans varje vecka.

Nu ska jag sova... Trött som bara den.

Natti Natti!

Inga kommentarer: